برای او . . .

نمی دانم چه می خواهم بگویم . . .!

برای او . . .

نمی دانم چه می خواهم بگویم . . .!

پیام های کوتاه
نویسندگان

دلم هوای تو را دارد !

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ


به نام حی توانا که بی اذنش برگی نمی افتد و قلمی نمی چرخد. . .

در هجمه ی سکوت اطرافم به این می اندیشم که چه لذت بخش است خلوت تنهایی ها، آنجا که خودت باشی و خودت ، یا بهتر بگویم ؛ خودت باشی و دلت و خدای خودت !

چه وجد آور و هیجان آفرین است خلوت خالق و مخلوق ، لحظاتی که غرق در خودت می شوی تا به خدایت برسی !

آنجا که می رسی به کبریایی ترین آستان معرفت   . . .

الهی و ربی من لی غیرک !

معبود من ! اله من ! محبوب من !

 در این دنیای هراس آور و و حشت افزا ، چه کسی جز تو پناهم خواهد بود . . .

 پس

نگاهم باش ، جهان تاریکی محض است می ترسم ، پناهم باش !

و هنگامی که اذن حضور طلبیدی و رضایت حضورت را در بارگاهش حس کردی ، در محضرش که قرار گرفتی ، آرامش را جرعه جرعه در وجود تشنه ات می ریزد .

کمی که سیراب شدی می رسی به باور  ألا بذکر الله تطمئن القلوب . . .

باوری که مرهم تمام زخم های ناگفته و پنهان و حتی آشکار است.

در همه جا این یاد و ذکر و نام اوست که آرامش دهنده دلهای مضطر و بی قرار است دلهای که تنها مأمن و پناهگاهشان درگاه رحمت و عطوفت مهربان ترین خالق است . . .

باری با کلمات را هرگز فرجامی نیست . . . اما اگر بازی گردان تو باشی بهترین فرجام نصیب قلم خواهد شد !

پروردگارم !

دلم هوای تو را دارد !

هوای کرم و عفو تو را دارد ! هوای . . . 

مقصود من !

خسته و غمگین و عاجزم . درمانده و رانده ام از همه جا .

رو به تو آوردم ، تنهایم مگذار ، آغوش بی نیازت را پناهگاه دل نیازمندم کن !

دستانم را بگیر و به سوی خود بخوانم . آرامش را نجوا گونه بر گوش جانم زمزمه کن تا آرام گیرد دل مضطر و نا آرامم !

دلم تنگ خدایی ات است ، تنگ مهربانی و محبتت !

ناچیزم اما تو همه چیز داری

مخلوقم اما تو خالق همه هستی

نابودم اما تو همیشه بودی و هستی و خواهی بود !

 برای او . . .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵
به یاد او . . .

نظرات  (۴)

سلام
چقدر خوبه آدم فقط یه هوا داشته باشه، همین طور نیست؟
فقط هوای خدا!!
و چقدر بده آدم پشت در بمونه و بدتر اینه دستگیره در رو هم بشکونه و دیگه اصلا نتونه بازش کنه!!
اینجاست که باید قفل ساز بیاره!!
قفل ساز حقیقی خودشته و شاه کلیداش هم... خودت بهتر میدونی!!
بیخیال این چرت و پرتا، دعا کنید آدم بشیم.
دلم هوای بیت ولا دارد؛ مخصوصا این ایام.

هوالعلی . . .

سلام علیک

قشنگ مینویسید و ترسیمات زیبایی دارید. محتاج دعاهای سحرگاه ها هستیم

ضمنا یک وبلاگ جدید درست کرده، اگه صلاح دونست خودش به شما میگه.

و من الله توفیق

یاعلی . . .

۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۹ استاد نوجوان

سلام

نیایش قشنگی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی