برای او . . .

نمی دانم چه می خواهم بگویم . . .!

برای او . . .

نمی دانم چه می خواهم بگویم . . .!

پیام های کوتاه
نویسندگان


ستاد حسن روحانی در اقدامی به موقع، ضمن انتشار بیانیه‎ای از حواشی پیش آمده در میتینگ سیاسی این ستاد در حسینیه جماران ابراز برائت کرد تا به این ترتیب افکار عمومی منتظر واکنش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام (ره) نسبت به حوادث ناگوار و هتک حرمت این حسینیه شریف در روز گذشته باشد.

به گزارش رجانیوز، به دنبال برگزاری میتینگ سیاسی حسن روحانی در حسینیه جماران، عده‎ای از حاضرین در این میتینگ سیاسی، نه تنها حرمت و شان حسینیه جماران را که یکی از یادگاری‌های حضرت امام(ره) در ذهن و خاطر مردم ایران است، نگاه نداشتند بلکه با سر دادن برخی شعارهای توهین آمیز و همچنین حمل دست‌نوشته‌ها و عکس‌هایی در حمایت از سران فتنه سال 88 که مسبب اغتشاشات خیابانی در برخی مناطق تهران شدند و زمینه را برای از دست دادن جان تعدادی از هموطنان فراهم کردند، صراحتا برنامه حسینیه جماران را به یک میتینگ علیه انقلاب اسلامی تبدیل کردند؛ اقدامی که هنوز از سوی مسئولین برگزارکننده آن مورد اعتراض قرار نگرفته است.
این در حالی است که خبرها حاکی از برخی تجمعات خیابانی پس از برگزاری این نشست سیاسی در اطراف حسینیه جماران بوده است.
 
با این حال ستاد حسن روحانی ساعاتی پس از انتشار اخبار و تصاویر و اعتراضات نسبت به حوادث و حواشی این نشست، در اقدامی به موقع با انتشار بیانیه‎ای از مسببین این حوادث ابراز برائت کرد.
 
در بیانیه ستاد حسن روحانی آمده است: 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
«لایَجرِمنَکُم شَنَئانُ قومٍ اَن لا تعدلُوا إعدِلوا فهُو اقربُ للتقوی» «قرآن کریم»
 
آنچه نهال امید و تدبیر را بیش از هر چیز دیگری تهدید می‌کند، افراط و تفریط و خودسری است. در چنین روز و روزگاری هیاهو و جنجال و رفتارهای خارج از قرار و قاعدۀ مرسوم می‌تواند آشوب‌طلبان و قبیلۀ افراط و تفریط را به وجد آورد و زمینۀ یأس و سرخوردگی امیدواران را فراهم آورد.
 
لذا هرگونه رفتار خودسرانه و مغایر با اعتدال، با روش و منشی که ما در پی گرفته‌ایم در تعارض است و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمنان این آب و خاک خواهد ریخت. مباد که به سبب آنچه (11 خرداد 1392) در حاشیه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در حسینیۀ جماران رخ داد، شمع تدبیر، کم‌فروغ و شکوفۀ امید، نشکفته پرپر شود. 
 
بدین‌وسیله «ستاد انتخابات دکتر حسن روحانی» هرگونه رفتار هنجارشکنانه و خیابانی را قویاً محکوم کرده و همه دوستداران اندیشۀ اعتدال را به رعایت قانون و صبر و آرامش دعوت می‌کند.
 
 
این واکنش به موقع از سوی ستاد حسن روحانی در شرایطی صورت می‎گیرد که هنوز دفتر تنظیم و نشر آثار امام (ره) نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده است و این در حالی است که مسئولیت حفظ شان و جایگاه حسینیه جماران به عنوان نمادی مقدس از نمادهای انقلاب اسلامی ایران به این موسسه سپرده شده است.
 
گفتنی است در جریان فتنه 88 و پس از بی حرمتی به تمثال حضرت امام (ره) در برنامه 16 آذر دانشگاه تهران از سوی دانشجویان حامی فتنه، با وجود خیزش موج بزرگ مردمی اعتراض به این بی حرمتی، این موسسه نه تنها واکنشی نشان نداده بلکه در اطلاعیه‎ای از صدا و سیما به دلیل پخش این واقعه انتقاد کرد. 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۳
به یاد او . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی