برای او . . .

نمی دانم چه می خواهم بگویم . . .!

برای او . . .

نمی دانم چه می خواهم بگویم . . .!

پیام های کوتاه
نویسندگان

کجایید ای شهیدان خدایی !

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۲ ب.ظ


 

سلام. از قدیم گفتن : زبون رو هر طور تو دهن بچرخونی میچرخه!!! یه عضو کوچیکه ! اما خیلی مهمه . گناهان زبان . این روزا که
ادعاهای کاندیداهارو  میشنوم ، فقط یه چیز پیش خودم میگم
کجایید ای شهیدان خدایی
یه نفر میگه:من مسئولیتهای زیادی دردولتهای قبلی داشتم،چنین و چنان...خب چرا همون زمان این کارایی که میگی نکردی!!؟
یکی دیگه در لباس مقدس، فقط مشکلات گذشته رو میگه!! دیگه نمیگه، چطوری میخواد همینا رو رفع کنه!! همش تخریب دیگران
دیگری میگه: من جنگ رو اداره کردم !! به شرف رزمندگیش قسم میخوره، پنیر رو ارزون خواهم کرد !! سهام عدالت رو آزاد میکنم
چرا برد موشکهای ما قاره پیماست! اما در گوشت و مرغ مشکل داریم!!!!!!!!!! من عوض یک ستون در اقتصاد کشور هفتاد ستون میزنم
اما نمیگه: چطوری همین کار رو میخواد انجام بده!!!!!!
یکی میگه: من اهل عمل هستم!! وقتی اراده کنم ! بنز الکانس هم که باشه، میخرم!!! کار به قیمتش و هزینه نگهداریش ندارم
همه رو راضی نگه میدارم!!!  و چند ماهه تمام مشکلات رو حل میکنم
خلاصه، یکی شعر میخونه !! یکی خطابه میگه !! یکی  کلید نشون مردم میده !! دیگری نقاشی پرنده!! اما هیچکدوم، راهکار اجرایی نمیدن
یکی هم خیلی آروم و متین حرف میزنه! هر چی بهش میگن
تو هم بگو گوشت و مرغ برا مردم میاری ... ارزون میکنی ، اما او اصلا عوام فریبی نمیکنه .... انگار نه انگار  که  رقابت و تصاحب پست و
مقامه ... با آرامشی خاص حرفشو میزنه و دیدگاهشو میگه، نه نقاشی میکشه!!! نه کلید روی دست بلند میکنه!! نه قسم میخوره و نه
در مناظره بی صبری و کم ظرفیتی نشون میده....... آرامشش منو کشته!!! نه منو، که خانوم اشتون رو !!! سیاستگذاران آمریکایی رو
همه میگن: ایران کیو میفرسته!؟ یه جوون جانباز ، نترس
حرفایی که امروز راجع به او میشنوم، منو یاد حرفای بنی صدر راجع به شهید حسن باقری می اندازه، که میگفت
سپاه آدمی از این بزرگتر نداره به جلسه بفرسته!؟ او که یه بچه است
آخه بعضی ها عقلشون تو چشمشونه !!! نه تو سرشون
آیا نباید از تاریخ عبرت گرفت
کدام قشر، کدام آدما، با چه نگاه و جهان بینی در بحرانها، در جبهه ها، در دفاع از ملت، صادقانه درخشیدن
آیا جز جوانان مومن و انقلابی بودن 
ــــــــــــــــــــــــ
روایت فابریک /راوی:دلبریان
 
 دقت کنید که به چه کسی رای می دهید، که اگر خطا کنید، روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود.
از وصیت شهید عباس جوشقانی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۳
به یاد او . . .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی